TarkaBarkaShop.hu
Slide 2 Slide 2 Slide 2 Slide 2 Slide 2

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)


Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.


Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján (http://tarkabarkashop.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: http://tarkabarkashop.hu?page=asz és letölthető az alábbi linkről: http://tarkabarkashop.hu/aszf.pdf


  1. Szolgáltató adatai:

 

A szolgáltató neve: Hambalgó Ágnes egyéni vállalkozó

A szolgáltató székhelye (üzlet a címen nincs, így személyes átvételre nincs lehetőség): 2431 Perkáta, Mátyás király utca 16.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe:  info@tarkabarkashop.hu

Adószáma: 67173024-1-27

Nyilvántartási száma: 43862243

Fő tevékenysége: 479102,Csomagküldő, internetes kiskereskedelem

Telefonszáma: +36/70/426-6434

Bankszámlaszáma: OTP 11773030-13698063

Nyilvántartásba bejegyző hatóság neve: Budapest Főváros Kormányhivatala II. Kerületi Hivatala Kormányablak Osztály

Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-87589/2015. és NAIH-100398/2016.

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe: DotRoll Kft. 1439 Budapest, Pf. 663., domreg@dotroll.com

 

  1. Alapvető rendelkezések:

 

 

 

 

 

  1. Regisztráció/vásárlás

 

 

 

 

 

  1. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

 

 

 

 

 

 

  1. Rendelés menete

 



5.1. Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba, regisztráció nélkül nem lehetséges a vásárlás.


5.2. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.


5.3. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „megtekint” ikonra kattintva.


5.4. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „tovább vásárolok” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés - X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez a „frissítés/kosár frissítése” ikonra kattint Felhasználó.


5.5. Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:


A webshopban előre utalással (OTP bankszámlára, bármelyik OTP-ben készpénzben is be lehet fizetni) vagy a kiszállításkor utánvéttel lehet fizetni.


Budapesten személyes átvétel lehetséges minimum 5000 Ft-os rendelés esetén, az alábbi átvételi pontokon: Déli pályaudvar, Széll Kálmán tér, vagy Móricz Zsigmond körtéren előre egyeztetett időpontban. Ha személyesen szeretnéd átvenni, akkor felvesszük veled a kapcsolatot, az átvétel idejének egyeztetése céljából. Személyes átvételnél természetesen szállítási költség nincsen, ebben az esetben fizetni készpénzben a helyszínen lehet.


Előre utalás esetén a webshop vagy a Magyar Posta Zrt. szolgáltatásait veszi igénybe ajánlott levélként vagy csomagként küldi a termékeket. 2017. január 01. óta a Magyar Posta változásokat vezetett be, ami azt eredményezte, hogy innentől kezdve ajánlott levélként csak postán maradó küldeményként tudjuk küldeni a termékeket. (Kivéve, ha a csomag nem haladja meg a 2,4 cm vastagságot, ez nagyjából csak fülbevalók vásárlása esetén tarthaó.) Ez azt jelenti, hogy a feladás tényéről e-mailben értesítést küldünk és a feladástól számított 2-3 munkanapon belül lehet érdeklődni a postán, hogy megérkezett-e a küldemény. A posta sajnos értesítést nem küld. A küldemény postára való érkezését követően a postán átvehető a küldemény.


Előre utalás esetén a Magyar Posta által szállítva, csomagként is elküldjük a termékeket (vevő választása szerint), aminek díja 1190 Ft, ez címre történő kiszállítást jelent.


Postai szállítás esetén:


A termékek mellett minden esetben fel van tüntetve a termék súlya, grammban megadva. A kosárba került termékeknél a webshop automatikusan összeadja az egyes termékek súlyát és azt a végén a feltöltött postai díjszabás szerint fizetendő postaköltséggé alakítja. A postázás ajánlott küldeményként (vagy csomagként) történik, a webshop ezzel a költséggel számol. Csomagolási és egyéb rejtett költség nem kerül felszámításra, postaköltségre kizárólag a rendelésnél postaköltség sorban feltüntetett összeg fizetendő. Amennyiben a csomagolás által a valós postaköltség több lesz, mint a gép által számított, úgy azt a különbözetet a webshop átvállalja.


Fizetési módok:


Előre utalással: vevő a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 5 munkanapon belül vállalja átutalni. Amennyiben az ellenérték átutalása a vásárlást követő 7 munkanapon belül sem érkezik meg, úgy a megrendelés törlésre kerül. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a rendelt termék(ek) postára adásra kerül(nek), a postára adás jellemzően másnap, de legkésőbb 3 napon belül megtörténik. Előre utalás esetén vagy ajánlott levélként postán maradó küldeményként küldi a webshop a termékeket vagy a Magyar Posta által szállítva, csomagként, címre történő kiszállítással (választható opció).


Utánvéttel:


A szolgáltatás díja 1540 Ft, mely díjat a vevő fizeti, a Magyar Posta által kiszállított csomag átvételét követően, a termékek árával együtt. A postásnál készpénzben és bankkártyával lehet fizetni.


Szállítási költség előre utalás esetén:

Postai díjszabás elérhető: https://www.posta.hu/static/internet/download/tarifatabla_HU_20180516.PDF


2017. január 1-jétől azokat a háznál kézbesítendő küldeményeket, amelyeket alakjuk/méretük miatt nem lehet levélszekrénybe helyezni, a Magyar Posta csomagküldeményként veszi fel és kezeli, ami jelentősen drágább, mint az eddigi ajánlott levél feladási díj. Továbbra is fel lehet adni ajánlott levélként, ám azokat nem viszik ki házhoz, „postán maradó”-ként továbbítják, ami azt jelenti, hogy a címzettnek kell bemennie a postára érdeklődnie, hogy érkezett-e küldeménye. (Értesítést a postától nem kap.) A postán tudja átvenni a küldemény megérkezését követően.


A szállítási költségek az alábbiak szerint alakulnak:
50 grammig 480 Ft (postai küldeményként: ajánlott levélként, postán maradó, postára kell bemenni érte, nem viszik ki 2017. január 01.-től) (kivéve, ha 2,4 cm vastagságot nem haladja meg)



51-100 grammig 580 Ft (postai küldeményként: ajánlott levélként, postán maradó, postára kell bemenni érte, nem viszik ki 2017. január 01.-től) (kivéve, ha 2,4 cm vastagságot nem haladja meg)

101-250 grammig 625 Ft (postai küldeményként: ajánlott levélként, postán maradó, postára kell bemenni érte, nem viszik ki 2017. január 01.-től) (kivéve, ha 2,4 cm vastagságot nem haladja meg)

251-500 grammig 860 Ft (postai küldeményként: ajánlott levélként, postán maradó, postára kell bemenni érte, nem viszik ki 2017. január 01.-től) (kivéve, ha 2,4 cm vastagságot nem haladja meg)


OTP-s számlára előre utalás utánMagyar Posta által csomagként házhoz szállítva, ennek díja 1190 Ft.


15.000 Ft (termékek értéke) feletti vásárlásnál minden szállítási módnál a kiszállítás díját a webshop átvállalja, vevő részére ingyenes!


5.6. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.


5.7. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát, az elállási jogról szóló tájékoztatót a csomag tartalmazza.


5.8. Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelés/rendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát. A megrendelés elküldése fizetési kötelezettséget von maga után.


5.9. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.


Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem


 

  1. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

 

 

 

 

 

  1. Elállás joga

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Szavatosság

 

   Kellékszavatosság

 

 

Felhasználó webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

 

Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

 

Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

 

 

Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

 

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

Termékszavatosság

 

 

Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

 

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

 

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

 

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

 

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

 

 

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

  1. Vegyes Rendelkezések

 

 

 

 

 

  1. Panaszkezelés rendje

 

 

 

 

 

 

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.

GPS koordináták: X 19,071     Y 47,496

Központi telefonszám: +36 1 459 4800

Faxszám: +36 1 210 4677

E-mail: nfh@nfh.hu

 

Név: Fejér Megyei Kormányhivatal

Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 8000 Székesfehérvár, Piac tér 12-14.

Postacím: 8050 Székesfehérvár, Pf. 936.

 

Név: Fejér Megyei Békéltető Testület

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

 

 

 

 

  1. Szerzői jogok

 

 

 

 

 

 

  1. Adatvédelem

A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: http://www.tarkabarkashop.hu?page=adatvedelem

 

Perkáta, 2018. május 25.